KORAY BÖLÜK - 09.11.2015 14:58:55

 

Soru : Merhaba hocam, 2011 yılında aort anevrizma geçirdim peşinden endokardit oldum ,Sorum coumadin kullanırken beslenme klavuzu varmı ben yeşillikleri hiç yemiyorum korkudan bilgi verirseniz sevinirim.

 

Cevap : Aşağıdaki linkten tüm sorularınıza cevp bulabilirsiniz... Sağlıklı günler... http://www.drhasankasap.com/tr/80/kalp/coumadin-kulanim-kilavuzu

Adem KASAP - 03.01.2015 00:41:07

 

Soru : yaşım:30 boyum:1.80 kilom:110 yemediğim halde kilo alıyorum sayın hocam yardımcı olursanız sevinirim saygılarımla

 

Cevap : Kilo, vücuda giren enerji ile çıkan enerjinin dengesi ile bir de tabii vücut fabrikasının çalışma hızı ile ilgilidir. Yemiyor ama hareket etmiyor da olabilirsiniz. Hareket yoksa, su içseniz yarar yani. :) Hareket de ediyorsanız ve hâlâ kilo alıyorsanız, öncelikle bir Endokrinoloji uzmanı ile görüşmelisiniz... Sevgiler... Not: Bu Adem Kasap, hangi Adem Kasap? :) Baba adı Kadir mi? :)

aslı cömert - 17.11.2014 18:06:15

 

Soru : merhaba otagtepe tıp merkezınde sızın hastanızdım. Daha once 6 ay beloc kullandım ritim bozuklugu vardı ılacı bıraktıktan 1 yıl sonra kalp kasılmalarım basladı sıddetlı bır kramp seklınde oluyor nefes bıle aldırmıyor. bu sıkayetım haftada 1-2 kez oluyor sızce ne yapmam gerekır bana yardımcı olur musunuz tesekkurler

 

Cevap : Aslı Hanım... Kusura bakmayın mesajınızı yeni gördüm, teknik problemler nedeniyle... Artık Otağtepe Tıp Merkezi'nde çalışmıyorum... Kartal Umut Hastanesi ve Kartal Vera Hastanesi'nde çalışıyorum. Şikayetinizi sadece anlattıklarınızdan yorumlamak imkansız ve yanlış... Bu nedenle ciddi şikayetleriniz varsa, yakınınızda bir kardiyoloji hekimine başvurun ya da müsait bir gününüzde Kartal'a gelin... Selamlar...

hail ibrahim aygun - 08.02.2014 09:17:56

 

Soru : hocam merhabalar gecen gun size kendi sitenizden bi mail atmıştım ama cevap gelmedi herhalde vakit bulamadınız. 12.14.2013 tarihinde size muayene olmaya gelmiştim ve bana kan EKG,EKO ve efor testi yapmıştınız ve sonuçlar normal demiştiniz belki hatırlarsınız ailemle gelmiştim hatta hemşeri çikmıştık yaşım 26 yakında yurtdışı gidecem falan demiştim herneyse şu an kırgızistandayım ve huzursuzum geçenlerde burda doktora gittim ve bana holter takıldı. holter sonuçlarını dil farklılığından pek anlayamadım ben size yazayım birde siz yorumlarmısınız eğer vaktiniz olursa. burda TOTAL BEATS;106622 VE ABNORMAL BEATS 3239 VEDE ABNORMAL PERMİLLAGE 30 yazıyor. bunun dışında alt ve açıklayıcı başlık olarak TOTAL S; 1 TOTAL V ; 3238 TOTAL VPAİR; 0 TOTAL VRUN; 0 V PERMİLLAGE; 30 BİGEMİNY; 0 TRİGEMİNY ; 72 TOTAL ;217 VE MAX V in a MİN; 12 YAZIYO vede ritimler genelde sinüseldir yazıyo ayrıca burdaki eko sonucunda 1. dereceden minamal mitral yetersizliği yazıyo bu nedemek pek anlamadım.. ilaç verdiler KONKOR KOR 2,5 mg. sizce bu ilaç bu ritimleri düzenlemek için yeterlimidir. burdaki doktorlara pek güvenemiyorum.. yani hasan abi bana bi yardımcı ol.bana bi açıklama yazarsan çok sevinirim, değişik korkular yaşıyorum her gün kalbim duracak hissi var.burdaki işimide bırakıp turkiyeye dönmek istemiyorum ama tehlike bir durum varsa yapcak birşey yok.. saygılar abi en kısa zamanda cevabını bekliyorum.

 

Cevap : :) Cevapları buradan yazmaya gerek pek kalmadı galiba Halil İbrahim Bey... İyiki de kalmamış.... Zira buradan yazmakla bitmez, dahası pek de işe yaramazdı... Yüzyüze olmak her zaman iyidir... Sevgiler...

TUĞBA GÜNÇE - 31.01.2014 11:44:04

 

Soru : migren rahatsızlığım var ve zaman zaman şiddetli baş ağrım oluyor,bu aralar sıklaştı ve baş ağrım başladığında tansiyonumu ölçüyorum15-10 çıkıyor ellerimde hafif uyuşma ve migde bulantım oluyor. bana bir doktor kardiyolojiye gitmemi söyledi ne yapmam gerekli doktor bey?

 

Cevap : Sadece migren ataklarınız sırasında tansiyonunuz yükseliyorsa, bu gerçek bir tansiyon hastalığı değildir.... Migren ataklarınızın olmadığı zamanlarda tansiyonunuzu kısa süreliğine takip edin... Normal ise, tansiyon probleminiz yok demektir ve sorununuz migrendir... Migren tedavinize devam edin, bir nörolog ile görüşün.... Yine de bu ataklar sırasında tansiyonuuzu düşürmek isterseniz, KAPRİL 25 mg dilaltı deneyebilirsiniz... Migen ataklarınızın olmadığı zamanlarda da tansiyonunuz yüksek çıkıyor ise, evet, bir kardiyoloji uzmanına başvurun.. Geçmiş olsun... Sağlıklı günler dilerim.